För några dagar sedan hämtade jag ut ett paket som varit på villovägar en längre tid. Eller ja, vet inte om jag kan kalla detta för “paket”, men någon form av kartongbit är det i alla fall.

Under årets Black Friday beställde jag 3 stycken paket på nätet. Just detta paket är från Lyko och innehåller det svindyra schampot som jag skrev om igår.

Ett av paketen jag hämtade ut kom i tid och var helt och rent. Det andra paketet kom också i tid men var lite trasigt. Efter lång väntan kom också det tredje paketet (det ni ser på bilden).

Antingen har Lyko spelat bowling med paketet innan de skickade iväg det. Alternativt så har Postmord varit nyfikna och med våld försökt att ta reda på vad som finns där i. Fast inte ens era barn mellan 1-8 år skulle kunna öppna kartongen på ett mindre graciöst vis.

Paket som liknar dessa minns jag inte att jag fått före Postnords tid. Något har helt klart förändrats, och kanske är det här något som gynnar Svensk butikshandel. Det är inte direkt så att jag skulle vilja beställa en servis om Postnord levererar…

Hittade faktiskt en rätt rolig video kring detta:

Tyckte först att det där klippet var galet överdrivet men efter att ha sett hur mitt eget paket ser ut så börjar jag ändå fundera 😀

Men men… det är trots allt bara paket. Finns viktigare saker här i livet.

Jag gillar ändå personalens kommentar på OKQ8 där jag hämtade ut mitt paket:

“Ojdå, nu verkar det som att det här paketet blivit lite skadat i frakten”

Haha, well. No shit

0 0 votes
Article Rating
12
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x